I'm a bitch, sue me
Name : babelicious baby!!
Age : Fantastix 26
Location : Jakarta
Email : bitchy_babelicious@yahoo.com

Links
Blogger
BlogSkins
HaloScan

Faerylicious Designs

Wednesday, March 09, 2005



I'm not gonna ask for an apology
No I won't!! Not in a millions of billions of trillions of kazillions of years!!

Even the idea of apology is appalling to me
I might throw up any minute now...

Dia blaga gila ye, udah tau dari dulu juga gini keadaannya...koq skarang pake marah lagiy.
Cape2in gue aja, gue musti triak2 jelasinnya.
Dah gitu dia juga pake emosi lagiy....ya udah gue juga kuat, watch who you're dealin' wit...

Udah baik2 gue bilang ini ga masalah buat gue...
Udah ya, mendingan tidur aja...
Udahlah, masiy ada besok...
Udah...udah...udah...

Trus dese ngamuk katanya gue ngegantungin coba?!?!
E eh....koq brani?!!
Ya udahlah yaaaa....kira2 aja ndiri tanggepan gue gimanski...
The guy si totally insane!!

Sebel...


posted @ 10:27 AM


+ + +

Comments: Post a Comment
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com